Včera nám nešel celý den proud - plánovaná odstávka, jsme poslední sídlo na konci okresu ( někdy to vypadá jako světa :) ), takže se u nás projeví každá porucha a odstávka. Tahle byla plánovaná, nefungovaly proto obchody a ani škola, což potěšilo část našich dětí, a vzbudilo nesouhlasné mručení u těch starších, co už dojíždějí na střední školy. Ani já jsem nemohl moc pracovat a tak jsme využili krásného jarního dne k malému výletu.

Navštívili jsme zámecký park a minizoo v Častolovicích. Jedná se o malý zookoutek pro děti. Chovají zde kozičky a ovečky kamerunské, ovce quesantské, lamy, oslíky, Emu, zlaté bažanty, pávy - různé druhy drůbeže, zakrslé králíky...ti mají volný pohyb po celé zahradě, stejně jako pávy.

 Zahrada působí příjemným uklidňujícím dojmem, zvířata nikam nespěchají, dají se pohladit... 


 beran ovce quessantské - nejmenšího plemene ovce na světě
 zlatý bažant
 srneček v zámecké oboře
první bledulky
sněženky v parku


holub kudrnatý, chtěl bych ho někdy vidět letět....




Komentáře

  1. a já jak jsem uviděla první obrázek, tak jsem si myslela, že jste s jarem přivítali nového člena rodiny!!! Takové volno by potěšilo i naše dítka...nicméně od pondělka máme jarní prázdniny...už se těším :-))))
    p.s. nebudeme muset vstávat na bus :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Taky bych zašla, zajela na malý výlet, škoda, že Jenda nechce.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiste bezva den, fotky jsou nadherne. Zlaty bazant a kudrnaty holub? Musim se priznat ze o nich slysim poprve ale jsou uzasni!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky