Hned po ránu na měření

Podhůří Orlických hor..... lovecký zámeček Hájek.......
kousek od něj. ..... památník na původní majitele..... rod Kinských
A studánka s hrníčky. ... aby pocestný neměl žízeň. ....
Konečně je zase hezky. Já vím. ... pršelo jen dva dni.... ale mě to dalo hodně zabrat..... listopad na konci léta. ...  dnes se léto vrátilo... snad ještě pár dní vydrží
Náš Mikeš. ... několik dni o něm nebylo moc vědět. .. i koťata někam zachrul.....
Dnes jsme je našli v kočárku. .... a kočička dostala antikoncepci :-)
Tyhle hrábě jsou až na podzim. .....
Fazole mají nádherné lusky
Rajčata nádherné plody....
Začali jsme školní rok.... dojíždění. ...
Průvan v peněžence. .... každé ráno. ....
Já potřebuji sešity, já učebnice. .. a já. ...
Ale to k tomu patří. ...
Děti si večer pouštěli Sám doma.....
Že by je deštivé počasí inspirovalo..... ?

Komentáře

  1. Teda ten les, každý den ti asi trošku závidím :-))))a jinak přeju krásné vykročení do šk. roku! ale též si přeji ještě hezké dny...ach jo, snad ještě budou

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky