Jizerská 50
legendární závod - můj tajný sen, přání
v létě jsem měl pocit,  že na to možná mám
a že když se neodhodlám letos, 
nepřihlásím se nikdy

od přihlášky uplynulo půl roku,
jak se závod přibližoval,  obavy rostly -

loni jsem na běžkách v podstatě nebyl,
letos jednou 26 km.....
nikdy v životě jsem nejel za den víc jak 30 km....
Můj cíl byl "dát to" - a pokud nebudu mezi posledními. .. . budu nadšen :-)

start kromě helikoptéry sledoval i dron :-)

Závod jsem si úžasně užil- 
euforie v cíli byla veliká - Já to dal za 4:48 :-) kdyby mi to někdo řekl předem, 
nevěřil bych...

:-) Jizerská 50 je ale nebezpečná - je návyková :-)
už teď se začínám těšit na další ročník :-)

cisterny na čaj v cíli :-)

Jsem vděčný Bohu, že jsem si mohl tenhle sen splnit.
Pěkný večer :-)  Pavel

Komentáře

  1. To je krásný výkon.I zážitek. Blahopřeji velice.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, veliká, obří, největší gratulace!!!!! To jsi frajer..... maš můj obdiv kavárenského povaleče :-) Krásné dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je hezky napsané :-) kavárenský povaleč - to já spíš když tak vinárenský :-)P.

      Vymazat
  3. Gratulace obrovska ja bych 50 nedala . :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Blahopřeji, Pavle.
    Člověk by měl jít za svými sny.
    Tak a´t to za rok vyjde:o)
    Monča

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k výbornému výkonu :-) Svištět v bílé stopě je nádhera i dřina...

    OdpovědětVymazat
  6. To musel být zážitek! I když počasí moc nepřálo, že? Gratuluji a obdivuji :-) Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. počasí bylo nic moc, hodně se v průběhu závodu změnilo, na hřebenech hodně foukalo a hustě chumelilo. P.

      Vymazat
  7. Velká gratulace, sny se mají plnit !!!
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluju k úžasnému výkonu a ke splnění snu!

    OdpovědětVymazat
  9. Velká gratulace !!! Jsi borec!!! Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, sobota mi udělala velkou radost, dobře po těle :-))
      P.

      Vymazat
  10. "Člověk nikdy nesmí přestat snít. Sen je potravou duše, tak jako jídlo je potravou těla".
    Myslím, že si ty pocity dovedu představit. Krásný, že jste do toho šel. Myslím si, že to musí být síla a nádhera zároveň. Říkám si, že bych to nezvládla. Ale ušla jsem kdysi "50" Prčice a šlo to. Je fakt, že jsem posledních 10 km šla jako robot .... ale došla!!!!
    Jste dobrej! Do budoucna držím palce. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měl krizi, kolem 35 km, nahoře na pláních, byl prudký protivítr a hustě sněžilo. :-)
      Jak bylo po 40tém km, už to šlo samo, pocitově už jsem viděl cíl :-)

      Vymazat
  11. Nádhera :-))) Blahopřeji a "návyk" podporuji ...znám to...když jsem poprvé šlapala pěší pout do Slavkovic v srdci jsem měla ten samý pocit...takže ještě jednou Bohu díky :-))) a drž se :-)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky