Počet zobrazení stránky

sobota 23. května 2015

Hradišťan ve Vysokém Mýtě
Odpolko asi ve tři hodiny mě volal kamarád, který ví jak máme tuhle kapelu rádi, jestli vím, že večer hrají v Mejtě na námku

nevěděli jsme to....
netuší asi, jakou nám udělal radost

jejich hudba pohladí, je to pro nás srdcová záležitost, vnitřní radost
nechyběla písnička o nejstrmějších schodech na světě.... kde se píská na různé láhve od vína..... každá má jiný tón..... jsou to schody z vinného sklípku.... nad ránem.... 

 :-) Pavel :-)




6 komentářů:

  1. Pavle, jak já Ti rozumím.
    U nás se objeví Hradišťan 7.června v nejsvětějším místě u nás ... ve Svatém Jáně pod Skalou.
    Ale já už bohužel (netušíc o Hradišťanu) slíbila dětem natáčení v televizi. Teď jsem už několik dní smutná, že to propásnu.
    Přeju Ti to. Je to vždy zážitek, který cítíš v morku kostech.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se poštěstí někdy brzo jindy. Jejich hudba jde opravdu do morku kostí.

      Vymazat
  2. Hradišťan je bezva kapela. Určitě to byl skvělý zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju je... Hudba a texty od Skácela mě dojímají až do morku kostí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsme naladění na stejnou notu :-)

    OdpovědětVymazat

Budeme rádi za každý Váš komentář