2. neděle postní

 
Dnes mě při kázání v kostele zaujala jedna myšlenka:
 
" jsme stále na začátku postní doby,
ale ruku na srdce, přátelé,
kdybychom teď měli hodnotit, jak toto období prožíváme
jak plníme svá případná předsevzetí -
našel by se mezi námi někdo, aspoň jeden,
kdo by mohl Pánu pohlédnout do očí ? "
... no já bych to asi nebyl....  :(
 
A jak se daří na zahrádce?
Sazeničky dýní po týdnu od výsevu
 
rajčata několika druhů za s tejnou dobu

 
zdá se že stejně jako každý rok bude na rozdávání -
nebo třeba i na výměnu,
kdyby jste byl někdo poblíž a měli přebytek paprikové sadby...
ta nám letos vůbec nevyšla

 
 

Komentáře

  1. Týý jo, no mě to z hlíny ještě nevylezlo:-))

    OdpovědětVymazat
  2. My máme len prebytok buriny. Priamo na záhrade. Ale o tú nemá nikto záujem. :D
    Životaschopné sadeničky.
    S tým pôstom som na tom rovnako. Mi včera napadla podobná myšlienka - že veruže žiadna zmena k lepšiemu, predsavzatie zapadlo do zabudnutia. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bohužel ja jsem na tom se změnou k lepšímu podobně. :(

      Vymazat
  3. Sazeničkám se daří - tak jen tak dál!! přeji sluníčkové dny ♥Iva

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky