V práci trochu změna,
 po šesti nedělích se našla chvilka na menší stěhování nábytku v kanceláři,
v lednu se musí ještě vymalovat :-)
odpolko poslední dětský taxík - holky mají v sousedním krajském městě vánoční setkání s kamarády z letního tábora.
Pak supermarkety a průvan v peněžence.....
rychle domů, převléknout a do kostela,
mše sice právě končí, ale úklid jsme stihli.....
Na stěně pod varhanami jsem našel tenhle obraz.... z dob, kdy v zimě padal sníh.......
venku to sice voní jako v březnu, ale nevadí - začínají Vánoce :-)
Pavel


Komentáře

  1. Pavle, píši za Tebe Ježíškovi, aby Ti nadělil kopu sněhu. Myslím, že to bude pro tebe jeden z nej dárků, viď?
    :o)
    Dobrou, MOnča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To viš že jo :-) ale asi ho nedostanu, zlobil jsem :-) Pavel

      Vymazat
  2. Taky jsem měla včera pocit, že to voní jarem. A ptáčci u nás zpívali jako o život, nemají kalendář :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes se u nás vystřídalo slunce, déšť a teď i sníh. ......

      Vymazat
  3. Přesně tak to cítím - že jsem kdysi zažila časy, kdy bylo jaro, léto, podzim a hlavně pro mne i ta zima. Teď existuje jen léto a chladnější léto, téměř nic mezi tím. Chybí mi sníh a mráz, asi jako tobě. Hodně adventní pohody přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, to mi Teda chybí.... teď sice déšť přešel ve sníh, ale do rána stejně všechno roztaje. ...
    Těším se, budeme v kostele stavět betlém a dělat výzdobu.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás včera slunečno, ale studený vítr, přesto na krásnou zimní zasněženou pohodu to nevypadá ....Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně když budeme mit pohodu ve svých domovech. :-) na tom záleží - Pavel

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky