Krkonošský Betlém

na zářijových slavnostech královny Elišky v Hradci Králové jsem si udělal radost do své sbírky, koupil jsem si další papírový Betlém - tentokrát Krkonošský. Není moc obsáhlý a dobře se vyřezával, měl jsem ho hotový dřív, než jiný, co mám rozdělaný už několik měsíců
 v podzimní zahradě
 svatá rodina
 Betlémská krajina v dolech pod Sněžkou
  Krakonoš
a lyžníci :)
... je to pašíř!
 a tady ponocný troubí "Hej mistře!" 
daráčci v Krkonošské zimě
tak co, naladil jsem Vás?
já vím, na Vánoce je ještě spoustu času, máme nádherně barevný podzim!



Komentáře

  1. Je krásn a obdivuji tvou trpělivost, ale jsem ráda, že je ještě ten barevný podzim:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný kousek,ještě dva měsíce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, za dva měsíce...
      že by nám letos i nasněžilo :-)
      to bychom už asi chtěli moc :)
      Pavel

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky