Jaro v přírodní zahradě

ale potichu, abychom to nezakřikli...
a zima se nám nechtěla vrátit

Komentáře

  1. Vidím, že už i k vám pomalu přichází jaro :-) a i když možná ještě za pár dní nasněží, tak to jaro už se zastavit nenechá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No něco jsem zaslechl, že rosničkáři straší ledovým víkendem, snad nebude moc zle.
      Pavel

      Vymazat
  2. Krásné jarní fotečky :-). Košík na první fotce mám skoro stejný a v podobném stavu, má své kouzlo ;-). A vůbec vidím, že máme podobný vkus a styl :-))....modrá je dobrá!! Tak hezké těšení se na jaro! ZaZa

    OdpovědětVymazat
  3. Původně se v koši nosilo dřevo, a teď má nové využití, napadlo mě to přesně ve chvíli, když jsem přinesl platíčka s violkami, že by se dal znovu využít, málem skončil v kamnech.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře, že neskončil ;-).Já už mám ten svůj tři roky a stále drží :-D, jen květiny se obměňují ;-). Hezký den. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  5. Já doufám, že už je jaro definitivně tady, i když jsem se teď dívala, že o víkendu se zrovna nespotíme.
    Včelička je úžasná!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky