Začátek srpna v zahradě

Pohled do naší zahrady, dnes při večerním dešti, dýně postupně zabírají každé volné místečko 😉
Dnes jsem se pustil do nepopulárního pletí, nakonec z toho byla celková změna koncepce. 
U branky byla původně třezalka a růže, pak náhodně dosazovaná všehochuť. Z původní výsadby jsem tak použil jen očištěné a ostříhané třezalky. Z jiné části zahrady se přesunuly denivky a dosadily se levandule. Zlatobýl zůstal na svém místě. 

Tam co jsou truhlíky s letničkami byly původně lesní jahody, ale nedávaly sucho posledních dvou let. Na podzim je vystřídají rozchodníky a netřesky. 
Do dalšího rohu se pod habry nastěhoval břečťan. Sucho by měl dát v pohodě. 
A několik fotek z obnovené gotické zahrady, kterou jsme objevili u hradu Svojanov. 



Jednoduché zahradní úpravy, cesty a zídky úžasně zapadající do prostoru gotického strážního hradu, který na pomezí Čech a Moravy hlídal bezpečí kupců na Trstenické stezce. 
Určitě stojí za prázdninový výlet. 
Mějte se, Pavel 

Komentáře

  1. Záhrada je u vás super a láskavá a pekne rozrastená, Pavel:-)
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, skoro až přerostlá 🙂, ale je asi naším obrazem 😏

      Vymazat
  2. 🤗🤗taky znám... pustím se jen tak do pletí,a skončí to změnami 🤗
    Ještě že ten "fraktál" vidí z vrchu Pán 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, co si o našem snažení myslí, snad se mu aspoň trochu líbí

      Vymazat
  3. Taky provádím občas změny na zahrádce a pak někdy z jara nevím, co mi to kde vyrůstá :-)
    Určitě musí být příjemné projít se zahradou u hradu. Mně se líbí, že se často v takových zahradách zakládají bylinková místa.
    Hezké letní dny!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, změna je život. Pracuji v zahradním centru, takže inspirací ke změně je strašně moc 😉

      Vymazat
  4. Na Svojanově jsem byla loni po hodně letech a byla jsem nadšená z té změny. Je to krásné místo.
    Přeji příjemnou neděli a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky