S Kostkou mezi Orlicemi

Naše rodinná flotila koloběžek se v létě rozrostla o tuhle zánovní krasavici, a konečně byl čas a chuť na pořádné vyzkoušení co dokáže nejen na asfaltové silnici. Tady jsme skoro na začátku cesty, i když první překročení Tiché Orlice už máme za sebou na Šachovském jezu.
Vkusně řešený prostor mezi domem a sloupkem - dřevěný mnich shlíží na náves u Šachovského kostelíka
Krásné slunečné počasí dává vyniknout prvním barvám podzimu 
Mariánská kaplička nad pramenem u Kostelce nad Orlicí, miluju tuhle cestu podél Divoké Orlice

Zákoutí u náhonu, rybářský ráj
první dobíjení baterek :-), zastávka v Zámělu
stará lipová alej v Potštejně pod hradním kopcem, podél řeky k tábořišti Vochtánka
A kdo to u Potštejna znáte, víte co mě čekalo dál... Modlivý důl - tady jsem nesl koloběžku na rameni, ani na kole jsem tohle nikdy nedal. Nahoře na Polomu jsem funěl jak parní lokomotiva

Naše oblíbené poutní místo Homole, u Lhot u Potštejna, užil jsem si dlouhé klesání dolů z Polomu.
Na hrázi rybníka u Čermné, už skoro doma - no na lítkách je cítit, že mám za sebou skoro 60 km... Kolobka je skvělá. Nedávno o ní mluvili v rozhlase, že to je něco jako snowboard pro lyžaře, kdo jí propadne, je to jak vášeň. Je fakt, že po takovém výletě endorfiny přímo stříkají.
Užívejte indiánské léto
Pavel

Komentáře

  1. Dobrý večer, musím s Vámi souhlasit, že koloběžka je návyková :-) Jsem teprve začátečnice, takže jsou moje trasy oproti Vašim 60 km pidi, nicméně mě baví moc! Vzhledem k tomu že jezdíte i v chladném počasí (viz Vaše předchozí příspěvky), tak se chci zeptat, jak na na jízdu oblékáte? Kolik vrstev, zda se Vám osvědčilo funkční prádlo? Přiznám se, že s tímto dost bojuji, vím, že když se zpotím (a že se zpotím :-)) tak jsem náchylnější k nachlazení. Snažím se oblékat spíš méně, ale stejně to teď na podzim není ono. Předem děkuji za odpověď a přeji hodně pohodových kilometrů. Mějte se hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer, nevím jestli jsem ten pravý na radu v oblečení. Moc to neřeším. Teď bylo kolem 20 stupňů a měl jsem jen dvě vrstvy, cyklodres a fleecovou bundu z Lidlu a dole džíny nad kolena. Nad modlivým dolem nahoře na Polomu jsem se potil jak dveře od chlíva 😉. Na kolobce jezdím dokud není namrzlo, pak je to o zlámání nohou i rukou. Při teplotách kolem nuly mám dvě trika, většinou funkční a bavlněné, pak pletený svetr a zimní sportovní bundu na běžky, opět z Lidlu. Na nohou zimní běžecké kalhoty Made in Lidl.V zimě až tak moc ne zastavují, k vůli prochladnuti totálně zpoceneho těla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, moc díky za odpověď a tip na Lidl oblečení. Hezké dny přeji, P.

      Vymazat
  3. Pěkná trasa! Určitě by se mi líbila. Byla jsem jen v Potštejně i kousek kolem divoké Orlice jsem kdysi prošla, ale jen v rámci návštěvy na chatě kolegy loutkaře, takže bylo by to pro mne něco nového. Jenže člověk nemůže být všude :-).
    Takže jsem se ráda podívala na Tvoje fotky a přečetla si doprovodná slova!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Kolega loutkář? To zní hodně zajímavě!
    Pěknou neděli, Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jste si, Pavle, pěkně užili. Zánovní krasavisi zdravím a přeji stovky šťastných kilometrů!
    Prima babí léto
    K.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za příjemná slova u mne. Ty naše toulavý botky ukazují nádheru našich pohledů přes skélka fotoaparátu. Pravda nezachytí pocity... ty už jsou pak na nás je zkusit poslat a na druhé straně zachytit.
    s milým pozdravením... pher

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky