zahradník za katedrou

Zahradník za katedrou?
Nebo možná  spíš geodet?
Že by něco mezi, zeměměřič a zahradník a .. učitel? Třídní učitel?
Všichni u tabule?
Tři v jednom?
Jako že takovou důvěru mi někdo dal?
Docela s emocemi jsem dnes podepisoval vysvědčení.
Prvně v životě...
Tohle lejstro... vždycky to pro mě byl důležitý papír,
ouřední papír, nesměl se zmačkat...
Patřil do průsvitných desek.
Podpisy pana ředitele a soudružky třídní učitelky, 
osob co jsem se jim podvědomě spíš vyhýbal...
možná z kombinace úcty a strachu? Kdo ví..
No a dnes je to na mě,
jsem třídním a prvně podepisuju vysvědčení...

Každý podpis vyvolá pár myšlenek
na konkrétního studenta, vidím ho před očima 
Všem hrozně moc držím palce!

Jsou to zlatíčka, divoký, plný elánu,  života,  touhy něco změnit...
aby se svět posunul dál,  k lepšímu
Kdyby tušili,  jak to s nimi ve sborovně prožíváme,
jak moc jim fakt držíme palce.

Zítra si podáme ruce,
bude sváteční atmosféra,
možná vůně květin a čokolády 
Usmějeme se na sebe....
A pojedeme na Prázdniny!!

(Jo a kvetou lípy,
park před školou sladce omamně voní,
později než jindy, o 14 dní.)


Komentáře

  1. PŘEJI KRÁSNÉ PRÁZDNINY A LÉTO PLNÉ POHODY. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsáno!
    Přeji ty nej prázdniny, Pavle. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Když se študákům poštěstí a mají kantora, ne pouze učitele, pak na něj vzpomínají celý život. Aspoň já na pár kantorů vzpomínám s láskou a úctou dodnes. Krásné prázdniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím že do kantora s velkým K. mám ještě fakt daleko. :)
      I tobe krásné léto!

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky