bezčasí

Začátek července,
první dní léta
večery daleko od starosti běžných dní
plné svatojánků,
i když letos nic moc, je moc sucho
Kdysi takhle začínaly prázdniny
pak mnoho let dovolená,
A byly roky co ani to ne....
Teď mám dar že zase začínají prázdniny
Už víc než 20 let jezdíme na stejné místo
stejná parta...
jen děti nám nějak vyrostly, jsou dávno dospělí 
Ale stále tu většina z nich je s námi

Dětský tábor se změnil na....
úžasné chvíle bezčasí 
nemusíš dělat nic a můžeš dělat všechno
zvuky ptáků, vůně podhorského lesa
louky zralé k senoseči
zelené obilí a první třešně...
tady v horách je všechno později.
Tady v Orlických horách...
zase musím vzpomínat
na Zuzanu Navarovou a její Orlici
Vysoko v horách prší....

Nad údolím vychází měsíc
Koupe se v plamenech ohně co voní a prská smůlu
A k tomu písně z ručně psaného zpěvníku
bezčasí začíná
léto!


Komentáře

  1. Ručně psaný zpěvník! To se ještě dělá? To je nádhera, úplně mě to hodilo do dětství/mládí, kdy jsem si ho taky psala. Pocitvě s akordy, i když jsem kytaru v životě v ruce nedržela. Úplně jsem na něj zapomněla. Děkuju, že jsi mi ho připomněl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarád ho má taky už přes 30 let, a stále ho sebou vozí.
      měj pěkné léto, Pavel

      Vymazat
  2. Tyto letní dny mám na celý život spojené se "svými" Krušnými horami, se dny lítání po loukách plných květů, po večerech a nocích u táboráků, koukáním na temné nebe plné hvězd... Všechno bylo nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejný, jen hory jsou Orlické :-)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky