Sobotní snídaně

V týdnu jsme ve schránce našli jarní Starkl katalog. Ať už si něco objednáme nebo ne, vždycky se na tuhle chvíli těším, protože graficky je nádherně provedený a tak nějak zapadá do lednové nálady, kdy se už pomalu začíná plánovat jarní zahrádka.
Od Nového roku jsem se v každé volné chvíli učil na zkoušku z použití rostlin u pana profesora Pejchala, pokud náhodou někdo z Vás má Lednickou školu, ví, že nepatří k nejlehčím 😏. Do katalogu jsem kouknul občas při jídle. A zrovna na keře do živých plotů. Když jsem si pak v sobotu nemohl vzpomenout... bliknul mi v hlavě Starkluv katalog. Neskutečná náhoda. 

V obchodech se objevují první primulky. Je sice zima, a skoro na začátku, ale kdo by odolal jejich jarnímu nádechu. U nás je máme vždycky až do velikonoc - po odkvětu jdou  do zahrady kde často zplaní a kvetou další zimu. 

Azalku na první fotce jsem dovezl včera, s dobrou náladou jsem se cestou domů stavil v květinovém velkoobchodě v Brně. A prostě to nešlo nic si nekoupit 😏. 
Mějte krásný zasněžený víkend.
Pavel

Komentáře

  1. To musí být úžasné studovat v Lednici o zahradách! Jaký sis vybral obor?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělám správu veřejné zeleně, třetí rok, už se mi to chýlí ke konci.

      Vymazat
    2. To je jistě zajímavé: parky, aleje v ulicích, možná i památné stromy. Uplatníš to v práci?

      Vymazat
    3. Dost možná že jo, je to na dobré cestě.
      Pavel

      Vymazat
    4. Dneska jsem našla ve schránce Starklův katalog, a to se nechystám na žádnou zkoušku :-)

      Vymazat
    5. Aspoň máš víc klidu na vybírání rostlinek :)

      Vymazat
  2. Jak tu zírám do té naší černo-hnědo-bílé zahrady, tak mi z Tvého příspěvku trochu přecházejí zraky :). Může azalka pobýt i uvnitř a jak dlouho? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Azalku máme v zimní zahradě, je chladnější, v době větších venkovních mrazů kolem 10 stupňů, když svítí slunce, daleko víc. Azalkam se tady daří a vykvetají tady.

      Vymazat
  3. Ahoj Pavle, Ty jsi prostě šikulka! Ať se Ti daří nejen ve škole ale i na zahradě. Měj se fajn, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, pomalu se začínám na jaro těšit, už zase plánujeme, co se na zahradě změní 😏

      Vymazat
  4. Už se to blíží,kdo je připraven...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se připravovat :) pomáhají mi k tomu vánoční knížky :)

      Vymazat
  5. Dnes jsem byla pro svačinu v Tescu a všude byly stojany se semínky. Trochu mě to vylekalo. Já ještě tu jarní náladu nemám. Ráda bych ještě sníh a teplo od kamen :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedím u vánočního stromku, za zády teplo od krbu... A na stole knížka o permakulturni zahradě... Otevřená na jarním predpěstování :) ale sníh chci, ještě jsem si na běžkách málo zajezdil

      Vymazat
  6. Primulky mi vždycky zvednou náladu. Už jsem po nich v obchodě také pokukovala.
    Krásné dny, Pavle!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky