tak mládeži –  
dnes dostanete každý kousek zahrady
a budeme plet
já to pak ohodnotím a třeba i odměním
prima motivace
teoreticky....
pak se jdu věnovat skleníku
....tatí  už to máááám....
…..tohle nejdéééé...
….to je nespravedlivý, on toho má míň….
….se na to můžu vyprdnout.....
…proč tam jsou ty kořeny...
…já už tam žádnej plevel fakt nevidííím…
ozývá se
z různých konců zahrady
A tak si říkám….
asi bych to měl rychleji udělané sám
určitě v klidu a bez nervů
ale děti by nikdy
neuměly vzít za práci
nevěděly by
co je všechno potřeba
aby kolem bylo hezky
a stejně –
jednou mi to jejich volání bude chybět…



Komentáře

  1. Ahojky,tolik krásy mi uteklo ,stávkoval mi monitor ani nevím,že jsem závislá,chybělo mi koukat na blogísky.Krásná šípková růžička i skalka a co se týká dětí mě už chybí jejich hudrání !Všichni 4 jsou už totiž dospělí !Tak si to užijte oba !!!Zdraví Daja.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky