Počet zobrazení stránky

středa 22. ledna 2014

Chovanec nebo žrádlo?

Včera jsem měl ve Zlíně asi tři hodiny čekání, tak jsem zašel do ZOO, moc se mi líbí tropický pavilon Yucatan, a tak jsem přivítal možnost projít si ho v klidu, ne v davu jiných návštěvníků.
 
 Hned před vstupem jsem vyfotil tuhle slípku a přemýšlel jsem,
jestli je to jeden z uprchlých chovanců zahrady, nebo jestli uteklo krmení....

tahle ptačí potvůrka za mnou chodila po celém tropickém skleníku

 ozobávala mi boty 


 
vodní život v zimě

 ani klokanům nevadí chladné počasí
 
 nad čím asi přemýšlí?

že by plameňák ?

přistávající Sup Bělohlavý

 tahle krásná květina kvete ve skleníku
 
vzpomínka na podzim :-)

naděje brzkého jara :-) 
 
 majský vodopád ve skleníku
 
 
A takhle to dnes vypadá u nás, sněhu je málo, ale aspoň tvoří krásnou zimní náladu
 
 zima u jezírka na zahradě
 
zasněžené pokusy o bonsay

Mikeš nejevil nijaké nadšení z těch bílých....

 

2 komentáře:

Budeme rádi za každý Váš komentář