Že by konec tvůrčí krize :-) ?

príma den, pracovní cesta do Brna, pod "Špilas", doufám, že mě Brněnští čtenáři odpustí tohle pojmenování,  na svoji obranu si beru za svědka kolegu z města, co řídil naše auto, že jsem po výjezdu z tunelu pronesl na adresu druhého největšího města v naší republice, že muset bydlet ve velkoměstě, tak klidně Brno. Je mezi kopci, tím u mně boduje.
Krátce - jakožto zodpovědní za komunální služby a úklid, navštívili jsme souhrn veletrhů na BVV - komunální technika, zemědělská, lesnictví. Možná ze sebe udělám vesničana, nebo trubku z města, ale zaujal mě kombajn s 12 metrovou lištou.... větší rozměr našeho domu je 11,20 m..... jak by řekli mí potomci, hustý :-)
 Nicméně jsem už po několikáté viděl stánek s frézovacími kotoučky na "flexu", pokaždé jsem si řekl, přeci je k životu nepotřebuješ - a dnes jsem neodolal - vědom si toho, že právě ztrojnásobuji cenu své brusky, kotouček jsem zakoupil. No a doma, hned jak jsem se přiznal, že jsem ponížil rodinný rozpočet, šup do domácích ustřižených džín, sepraného trika, jídlo počká, prodlužovačku ke dřevu a musím vyzkoušet novou hračku. Měl jsem to v ruce prvně, nebo vlastně podruhé, poprvé ráno na stánku, kde mi frézku půjčila vyprsená slečna prodavačka, konstatuji,  po té, co mi kotouček předvedla, že sama  velmi zručná, věděla co prodává, a to není obvyklé :-)

Takže tu mohu nafotit své amatérské prvotiny, tvůrčí náladu  :-) a výsledek -  podložka pod paškál, ten je z IKEA, absolutně nejlevnější svíčky, písmena ze zbytků kreativní sady pro děti :-)
no a dědeček hříbeček, jako kulisa, dekorace na nedělní premiéru pohádky "Kouzelný budík" - z pera jednoho z nás - první autorská hra, pohádka.

Hrajeme v neděli, držte nám palce :-)
předem díky :-)

Komentáře

  1. Užitečná hračka pro velké kluky :-D Jsem zvědavá na další výrobky, ty první jsou povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  2. díky, pokud se něco povede, určitě se tady pochlubím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Kdo si hraje, nezlobí - a z tvého hraní vyšly zatím hezké kousky, takže jen tak dál a hraní zdar!.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta podložka je nádherná, miluju dřevo v původní podobě s letorosty a suky :) Šikovnej!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná hračička pro kluky ;-)
    A ty finální výrobky z ní také povedené !
    Ať se divadlo povede !

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, dnes byla poslední zkouška, tak snad to dáme :)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  7. :-)))krásná tvůrčí práce:-))) hříbek je moc pěkný, doufám, že se vám divadlo vydařilo. Jste skvělí. K

    OdpovědětVymazat
  8. Diky, divadlo se snad líbilo. Prvně jsme použili nové barvení scény led reflektory a měli jsme hodně kladných ohlasů. Vždycky je to impuls do další hry.
    Pavel

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky