Počet zobrazení stránky

pondělí 1. srpna 2016

Klášterní zahrada v Litomyšli

výzdoba překvapí každý rok, ale letos....
hm, nevím...
ne vždycky rozumím modernímu umění...

autobus zaparkovaný na trávníku, prohozený obří rourou...
a absurdní spojení kamene a fragmentů aut...
co si o tom myslíte?
Pavel

18 komentářů:

  1. Také nerozumím tomuto "umění", třeba kdyá záchodová mísa je posazená na hromadě kovového šrotu a na ní sedí dětský medvídek... někdy si myslím, čí větší absurditu si kdo vymyslí ve chvíli rauše, tím je považován za zajímavějšího. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jo, a přitom skutečné umění tvoří málokdo...

      Vymazat
  2. Asi jsem na tento druh umění ještě dostatečně nedospěla. Nelíbí se mi to, nerozumím tomu :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Pomóc!!! Dokud používají drogy umělci, je to jejich věc, ale tady v něčem určitě jedou i radní.... :-)
    Že by hodně zoufalý pokus jak zvýšit návštěvnost....?
    Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s těmi radními, to je super myšlenka :)

      Vymazat
  4. Mě to prostě nebere ... navíc v tomto prostředí ....
    Hezké dny přeju. jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přijde mi to jako schválně, jak děsivý kontrast prostředí...

      Vymazat
  5. Pavle,
    viděli jsme na vlastní oči a nám to přišlo zajímavé.
    Neříkám, že je to vyloženě estetické, ale už jsme viděli mnohem horší " umění " ;-)
    Krásné srpnové dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu, že zas tak úplně nejhorší to není a myslím že to i dalo hodně práce, řemeslně je to provedené na jedničku

      Vymazat
  6. NEVÍM?MÁM ROZPORUPLNÉ MYŠLENKY..ILČA

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Pavle, asi je módní ohromující umění, čím absurdnější, tím lépe :) ale snad tenhle trend dlouho nevydrží..
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kéž by jsi měla pravdu, s tou trvanlivostí... :)
      Pavel

      Vymazat
  8. Milý Pavle,
    připomnělo mi to můj zážitek před mnoha lety. V rámci stáže jsem byla v Německu a zrovna se tam konala velkolepá výstava světového novodobého umění. Procházeli jsme pavilony, výstavišti a pořád jsem kroutila hlavou a nevěděla jak to mám uchopit, pochopit. Pro mě to zůstalo nepochopeno, stejně jako to na tvých fotkách.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem rád, že v tom nepochopení nejsem sám. :)
      Pavel

      Vymazat
  9. Ach jo, co ti lidi nevymyslí...dominanta kostela je hezčí...

    OdpovědětVymazat

Budeme rádi za každý Váš komentář