Počet zobrazení stránky

sobota 1. dubna 2017

Apríl :-)

takhle vyzdobené auto mě čekalo doma po návratu ze školy :)
kreativita mých teenagerek
krásnou neděli, Pavel

12 komentářů:

  1. to jo, oceňují jejich elan a nápaditost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to se mi líbí a pobavilo mě to!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ještě že ho nepolepily pokutami:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nestraš, od toho jsou páni policajti :) :)

      Vymazat
  4. Holky jsou nápadité, s vkusem a hlavně mají smysl pro humor :o))) Rozvernost je báječná vlastnost, koření života.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, ocenil jsem to, přesně, nečekaný prima nápad

      Vymazat
  5. Ha!
    Mě doma čekala silueta brouka, nalepená na vnitřní straně stínítka lampičky. Takže se ta potvora objevila po rozsvícení :)

    OdpovědětVymazat
  6. :-)) jsou kouzelné:-))) teenagerky :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. jo, jsou prima :) nuda s nimi není :)

    OdpovědětVymazat

Budeme rádi za každý Váš komentář