říjnový víkend

Vážení a milí, jaký jste měli víkend? Jste zdraví?
U nás se v sobotu trochu uklízelo na zahradě, likvidoval jsem dýně a uschlá rajčata. Našla se i zapomenutá pěkná cuketa. Ve skleníku jsem chtěl taky vše zlikvidovat, ale papriky stále kvetou a plodí. Tak jsem je proplel, pohnojil a vyvázal. A podsadil ředkvičkami, zkusil jsem jen výsev z ruky, tak uvidíme.


Nedělní odpolko jsme vyjeli na výlet. Jen ve dvou, bez potomků. Jsou už všichni dospělí, ale stejně s námi většinou někdo jezdí. Takže vcelku nezvyk.
Byly jsme na zřícenině hradu Lanšperk, kousek od Ústí nad Orlicí. Věděl jsem o něm díky Lanšperskému betlému, co ho máme v domácí sbírce, viděl jsem ho i ze silnice, ale byli jsme tu prvně. Stojí určitě za návštěvu. I kaple na protilehlém vršku.





Večer jsem obnovil LED pěstování. V jedné pěstírně budou saláty, ve druhé prozatím rozchodníky. Řízky z rozchodníků.
Jo a taky jsem z macerované meduňky míchal a ředil likér.

Pevné zdraví, a prima náladu!
Pavel

Komentáře

  1. Víkend jsem měla pracovní. Počasí mi přálo, tak jsem kutala na zahradě. Krásné místo jste navštívili. Musím si zříceninu poznačit, abych věděla, co někdy příště navštívit. Doufám, že se dočkám. Opatrujte se a pohodový pracovní týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavá je vyhlídková věž, jednoduše postavená z pozinkovaného lešení. A čas na zahradu je vždycky k nezaplacení. Dik a klidný týden. Pavel

      Vymazat
  2. Pěkné počiny, Pavle :) Papriky taky ještě máme, zbytek už jde k šípku :o) Snad ještě řepa, tu se chystám zavařit. Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Krajinou putovat, zahrádku opečovávat a její plody sklízení... hmmmm.
    Mnohokrát děkuji za tvoji návštěvu. Nastal čas promazat rezivějící panty na dveřích mého blogu.

    s příjemným pozdravením... pher

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné výpěstky i hrad a jistě chutná tečka :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Navštívili jste pěkné místo.
    Skleník už u nás zeje prázdnotou. Některé kytky už vzaly za své, ale trochu barevnosti na zahradě ještě je.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se na zimu nasejou ředkvičky a špenát... buď z toho něco je nebo ne 🙂

      Vymazat
  6. Obdivuji každého, kdo umí něco pěstovat - tohle je sféra činnosti, ve které jsem absolutní diletant. A vždy, když vidím při cestách zemědělce, jak pracují na polích, mám takový uklidňující pocit, že svět se ještě úplně nezbláznil, že jsou lidé, kteří vědí, co je nejdůležitější a umí... Tak ať se ti úroda vždycky vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. U nás je pořád něco zeleného k jídlu. V zimě aspoň v bytě pod LED světly. Každý má nějakou úchylku 🙃

      Vymazat
  7. Pěstování v zimě obdivuji, já zůstávám u špenátu a mangoldu na zahradě, většinou zimu přežije, letos i první kadeřávek. U nás na zahradě ještě statečně odolávají podzimní ředkvičky, divoká rajčata a fazol šarlátová. I pár žlutých cuket a jeden patizon čekají na sklizeň. Ale tento víkend už je nevyhnutelný.
    Výlet jen ve dvou je příjemným osvěžením, které občerství.
    Příjemné tak trochu jiné dny a rodinnou pohodu přeje Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky k Vám hodně zdraví a rodinné pohody. A moře času v přírodě. Pavel

      Vymazat
  8. U nás také pracovně a mile. Tvořila jsem podzimní výzdobu do oken a uklízela na stavbě.
    Skleník máš luxusní 👍
    Nám zatím stále dozrávají rajčata.
    Tak vám přeji krásný čas,ikdyz je náročný,ale pokoj najdeme stejně jen ve svém srdci:)
    Ahoj K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejt, děkuji za návštěvu a milý komentář. Pěkné dni. Pavel

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky