podzim nebo jaro?

Mezi svátky se snažím aspoň trochu pohybovat, vyrazit  od stromečku, pohádek a knížek do přírody.
Dnešní počasí ven přímo lákalo, tak jsem vytáhnul koloběžku a bylo z toho 36 km, zlákaly mě zámecké parky na Orlici.  
Jezdím sem často, už podle ročního období vím, kam se podívat, čím je který park zrovna zajímavý. 
V Častolovicích už nádherně vykvétá Kalina Bodnantská
Růže stále kvetou, jako by nebyl prosinec.
Paní majitelka, hraběnka Šternberková, je jejich vášnivou pěstitelkou.
Na mnoha keřích jsou i poupata před rozvinutím
ZOOkoutek je díky nesmyslným vládním nařízením uzavřen, ale podél obory je možné projít. 
Jezírko je plné kachen.
A tady už park kolem Nového zámku v Kostelci.
tady se park připravuje na svoji hlavní sezonu, cibule začínají lézt ze země, už se na tu každoroční záplavu jarních květů moc těším.
Přeji Vám klidné dni na přelomu roku a pevné zdraví!
Pavel

Komentáře

  1. Dnes jsem taky objevila venku narcisy a dokonce i ranné kosatce, tak jsem je přihrnula. Kalinu musím pořídit. Tahle brzy bych květy brala.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem letos na podzim vysadil u nás na zahradě malý keř. Letos je na kvetení mladý, snad příští rok

    OdpovědětVymazat
  3. Pavle, příroda je prostě krásná v jakémkoliv období. Stačí mít jen oči a srdce otevřené :) Díky za milé fotky, ráda jsem se pokochala :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty Petro, klidný přechod do dalšího roku. Radost, pohodu
      Pavel

      Vymazat
  4. Na prosincové fotky to tedy nevypadá, ale podívaná je to krásná.. Zrovna včera jsem okukovala růže a taky jsou na nich ještě nějaká poupátka, jen se rozvinout !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. No, uvidíme co letos zima ukáže...
    Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to byla pořádná projížďka na koloběžce, která se mi mimochodem hodně líbí. Také už se těším na jaro, zase budeme na chatě, sázet a zvelebovat zahradu. Čas tak rychle letí, že to bude vlastně za chvíli. Přeji hezký a klidný nový rok, plný zdraví ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. No jak se přehoupnou tři králové a v zahradnictvích se objeví první primulky, taky začnu pokukovat po semínkách a na parapet se přemístí kelímky s první sadbou 😉

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky