Kvetou lípy

 Kvetoucí lípy, to byl pro mě vždycky červen,čas blížícího se léta,  prázdnin. 

Letos mi přijde, že kvetou déle než jiné roky.

První lipová vůně mě "praštila" do nosu na začátku června,  vykvetla lípa v parku před školou.  Když jsme rozdali vysvědčení, vůně další kvetoucí krasavice v tom stejném parku mě provázela na prázdniny.

A v lukách a polích, kolem Orlice,  i výš v Orlických horách,  zatím není den, kdy bych necítil tu sladkou vůni a neslyšel hukot včel.

Letos už skoro měsíc.

Pavel







Komentáře

  1. Vůně lípy mi vždycky připomene začátek prázdnin u babičky. Sedávala v podvečer se sousedkou pod lípou, která stála na stráni poblíž chaloupky, kde babička žila. Vonělo to na dálku. Užívala jsem si prázdniny hodně !
    Hezký den!'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byl z paneláku, vůní lip jsem intenzivně začal vnímat v pubertě. Když jsem v každé volné chvíli utíkal do přírody.

      Vymazat
  2. Nádherné obrázky, stromy jsou tak krásné. Užij si prázdniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lípy jsou krásné v aleji mezi poli, jako solitér v krajině u Božích muk i v městské ulici. Úžasný strom.

      Vymazat
  3. Květou lípy a "líhnou" se koťata, jak by řekla moje babička. A teda s tím druhým by měla fakt pravdu. Nevím, jak se to naší kočce povedlo, ale někde si upíchla rovnou čtyři a v červenci je nám přinesla domů. Takže teď nekupujeme jenom granule pro ni, ale taky granule pro koťata. Naštěstí víme o jedněch, které jsou fakt levné, takže nás naše Míca nepřivede na buben. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky