Betlémy na Pražských náměstích
 
Poslední pracovní a vlastně i :-) podzimní :-) den ( zima začíná až zítra ) jsem strávil z části v Praze a našel jsem si i čas na procházku po předvánočním městě, a trošku jsem srovnával s Bratislavou, kde jsme byli na začátku adventu.
 
 
Betlém "u taxíků" na Václavském náměstí, dole na můstku, je nádherný, jen škoda, že když se k němu chcete přiblížit, musíte se vyhýbat otáčejícím se autům....
Snad se nám svatá rodina do Hromnic neudusí....

 
Betlém na Havelském tržišti, schovaný pod vánočním stromkem za dřevěnou ohrádkou

 
A tady je staroměstské náměstí, betlém pod stromem republiky, v životní velikosti
 
 
Anděl na královské cestě, před domem u Rotta, tady mají na malém tržišti ve dne i živá zvířata, asi ovečky, ale po ránu tady ještě nebyly

 
Na Kampě pod Karlovým mostem je Ježíšek s Marií a Josefem schovaný za mříží...
Copak asi  provedl?
Že by se narodil nevhod, že by ho nikdo nečekal, a nebylo pro něj místo?  

 

 
U katedrály sv. Víta je nádherný slaměný betlém - jinak mě ale výzdoba Pražského hradu zklamala, pamatuji z první půle 90. let příjemnou výzdobu, malé stánky s vánočními ozdobami, útulnou a domáckou atmosféru - časy se trošku mění....
 
 
 
poslední fotka na dálnici - jedu domů, budou V Á N O C E

 

 

Komentáře

  1. Moc hezké fotky to jsou. A s tím Hradem souhlasím, dneska je tam všechno jinak.
    Hezké Vánoce Vám přeji

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem nevěděla, že něco takového existuje...
    a jinak? :-)) máš pravdu...fotka z dálnice a její popisek je bomba :-))))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky