Poslední vrchol

včera večer jsme na doporučení několika známých jeli do kina -
po delší době to nebylo multikino, s množstvím sálů, ale největší kinosál v krajském městě,
který kupodivu nepotopila neviditelná ruka trhu, a i nadále promítá,
a řekl bych že v zajímavějším duchu než dnešní multiplexy.
 
Film je dokumentem o španělském knězi, vášnivém horolezci,
který ve svých 42 letech zahynul při sestupu z 3.000 m vysoké hory.
Dokument měl minimální náklady a předem byl odsouzen k zániku
- španělský film???
- dokument ??????
- a o farářovi ??????
a při tom snímek plní kina nejen ve Španělsku a v Latinské Americe
a sbírá ocenění po filmových festivalech dokumentárních filmů 

 
Biocentrál film zpočátku nechtělo promítat, panovaly obavy, aby to nebyl úplný propadák
nakonec bylo v sále, který má 384 míst, několik volných sedaček v první a druhé řadě...
Dílo je dokument sestavený z fotografií a z rozhovorů s lidmi, jejichž život ovlivnil  zmíněný kněz.
Kdo máte podobný typ filmů v oblibě, zkuste, třeba budete stejně nadšení, jako my ...
:-) což se ale nedá říct o pubertální části našeho potomstva :-) 
 
jedna z myšlenek z filmu, co mi zůstala v hlavě :
 
Bůh má na srdci Tvoje štěstí, víc, než ty sám....

Komentáře

  1. To by mohlo být zajímavé podívat se, pokud má, tak si ke mně najde cestu ;-).
    A děkuji moc za komentář, měla jsem to přesně tak, ve tři ráno po plese jsem teda už byla v pelechu, a vstávala možná o hodinku později, za to jsem se hezky prošla do kostelíka ;-), je krapet zruky.

    S milým pozdravením....pherenis

    OdpovědětVymazat
  2. Posledná veta je určite pravdivá...len človek nijakovsky nevie pochopiť, prečo to šťastie vyzerá v Božom podaní často tak podivne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už mám na něj lístky a těším se moc!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky