Dobrý večer, máme leden, ale vracím se k Betlémům.
Betlém z Přerova nad Labem je první, který prošel "proměnou" na skříňový. Každoročně při vybalování a balení postavičky a kulisy trpěly a zabralo to spoustu času. Inspirovaly mě dva betlémy z Ústeckoorlicka, které měly skříňku od počátku a jsou skladnější.
Rád bych při balení teď z jara nepospíchal a pro každou krajinu vyrobil krabici a pozadí na míru.
U skanzenu z Přerova jsou použité díly ze skříňky, co jsem ji před 20 lety tvořil do rohu ke kuchyni, a teď deset let "chytala patinu" vyřazena za kůlnou, jen pod přesahem střechy. K tématu téhle Betlémské krajiny se skvěle hodí.
Pozadí je z desek plovoucí podlahy, co jsme z podzimka měnili v hlavní obytné místnosti 🙂. 








Mějte se, užijte masopust.
Pavel 

Komentáře

  1. Tak to je parádní nápad, jsem zvědavá na ty další - ale dá to určitě pěknou práci...

    OdpovědětVymazat
  2. Pavle, máš krásný betlém a skříňka přišla po letech ke svému užitku. Já mám betlémy také moc ráda, mám jich několik - papírové, dřevěné , keramické a jeden jsem si sama vyřezala. Mám také schovanou jednu skříňku a těším se, že až budu v důchodu tak si do něj vyřezám ještě jeden betlém, ale to si musím ještě pár let počkat.
    Krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky moc plánů... Ale víš jak to je s časem...
    Měj pěkný víkend. Pavel

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi za každý Váš komentář

Oblíbené příspěvky